Przejdź do menu głównego
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści
Przejdź do stopki
pl
en
en
pl
Kontrast
Udostępnij
Zaloguj się
Repozytorium Cyfrowe Politechniki Bydgoskiej
pl
en
en
pl
Zaloguj się
Kontrast
Udostępnij
Powrót
O repozytorium
O repozytorium
O Repozytorium
Kontakt
O dLibrze...
Regulamin
Dla Autorów
Klauzula RODO
Kolekcje
Kolekcje
Artykuły z czasopism
Nauki przyrodnicze
Nauki techniczne
Nauki humanistyczne i ekonomiczne
Doktoraty przed obroną
Habilitacje i Doktoraty
Nauki przyrodnicze
Nauki techniczne
Nauki humanistyczne i ekonomiczne
Monografie
Normy Branżowe
Raporty
Sympozja, Kongresy, Konferencje
Nauki przyrodnicze
Nauki techniczne
Nauki humanistyczne i ekonomiczne
Wydziały PBŚ
Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt
Wydział Inżynierii Mechanicznej
Wydział Rolnictwa i Biotechnologii
Wydział Sztuk Projektowych
Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej
Wydział Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki
Wydział Zarządzania
Biblioteka
Instytut Matematyki i Fizyki
Indeksy
Indeksy
Tytuł
Autor
Temat i słowa kluczowe
Opis
Współtwórca
Wydawca
Data wydania
Typ zasobu
Format
Źródło
Język
Powiązania
Prawa
Digitalizacja
Lokalizacja oryginału
Historia przeglądania
Historia przeglądania
Obiekty
Kolekcje
Repozytorium Cyfrowe Politechniki Bydgoskiej
udostępnia 5 047 obiektów cyfrowych
Pole wyszukiwania
Wyszukiwanie zaawansowane
Pomoc
Strona główna
|
Indeksy
Indeks:
Opis
Wyników:
3
Wybrana litera: N
wszystkie
A
B
C
D
G
I
J
K
M
N
O
P
R
S
T
U
W
Z
Wyszukaj w polu Opis
z
1
Na podstawie danych Porejestrowego Doświadczalnictwa Odmianowego i Rolniczego (PDOiR) ze Stacji Doświadczalnej w Chrząstowie z lat 2000-2015 (16-letni cykl) dokonano oceny postępu hodowlanego odmian rzepaku ozimego oddzielnie w grupie odmian populacyjnych i mieszańców
Niniejsza praca jest poświęcona problematyce ułatwienia poruszania się osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej - poprawy dostępności przejść bezkolizyjnych osobom niepełnosprawnym a zwłaszcza wchodzących w ich skład obiektów inżynierskich. Autor wykorzystuje i syntetyzuje wiedzę wyuczoną z zakresu budownictwa drogowego z doświadczeniem własnym i innych osób niepełnosprawnych wynikającym z poruszania się na wózku inwalidzkim w kraju i za granicą
Niniejsza praca ma dwa cele badawcze. Pierwszy - modyfikację znanych metod uczenia maszynowego dla lepszego wykrywania obecnych zagrożeń. Drugi - opracowanie metody wykrywającej ataki typu evasion na algorytmy uczenia mszynowego wykorzytywane w cyberbezpieczeństwie
1
z
1
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'.
Więcej informacji
Rozumiem