Przejdź do menu głównego
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści
Przejdź do stopki
pl
en
en
pl
Kontrast
Udostępnij
Zaloguj się
Repozytorium Cyfrowe Politechniki Bydgoskiej
pl
en
en
pl
Zaloguj się
Kontrast
Udostępnij
Powrót
O repozytorium
O repozytorium
O Repozytorium
Kontakt
O dLibrze...
Regulamin
Dla Autorów
Klauzula RODO
Kolekcje
Kolekcje
Artykuły z czasopism
Nauki przyrodnicze
Nauki techniczne
Nauki humanistyczne i ekonomiczne
Doktoraty przed obroną
Habilitacje i Doktoraty
Nauki przyrodnicze
Nauki techniczne
Nauki humanistyczne i ekonomiczne
Monografie
Normy Branżowe
Raporty
Sympozja, Kongresy, Konferencje
Nauki przyrodnicze
Nauki techniczne
Nauki humanistyczne i ekonomiczne
Wydziały PBŚ
Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Wydział Hodowli i Biologii Zwierząt
Wydział Inżynierii Mechanicznej
Wydział Rolnictwa i Biotechnologii
Wydział Sztuk Projektowych
Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej
Wydział Telekomunikacji, Informatyki i Elektrotechniki
Wydział Zarządzania
Biblioteka
Instytut Matematyki i Fizyki
Indeksy
Indeksy
Tytuł
Autor
Temat i słowa kluczowe
Opis
Współtwórca
Wydawca
Data wydania
Typ zasobu
Format
Źródło
Język
Powiązania
Prawa
Digitalizacja
Lokalizacja oryginału
Historia przeglądania
Historia przeglądania
Obiekty
Kolekcje
Repozytorium Cyfrowe Politechniki Bydgoskiej
udostępnia 5 049 obiektów cyfrowych
Pole wyszukiwania
Wyszukiwanie zaawansowane
Pomoc
Strona główna
|
Indeksy
Indeks:
Opis
Wyników:
2
Wybrana litera: I
wszystkie
A
B
C
D
G
I
J
K
M
N
O
P
R
S
T
U
W
Z
Wyszukaj w polu Opis
z
1
In the dissertation, 20 mathematical models were created relating to the urban area and a single object, describing the number of journeys to shopping and service centers during the day of the average working day by individual groups of homogeneous transport behaviors and carried out by means of transport. The author presented an approach to modeling travel to these objects by applying hierarchical modeling of the number of trips generated by shopping centers
In this work, the issues of mechanical engineering involved in the design, operation, energy consumption of grinders and emission intensity of grainy biomass grinding systems intended for further energy use, have been described, analyzed and assessed
1
z
1
Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'.
Więcej informacji
Rozumiem